Programa de ràdio amb Merlí

El passat dimarts 31 d’octubre,la Cadena Ser va convidar la professora de filosofia del nostre institut, l’Eva Díaz, a participar al seu programa Sorolls. El programa va ser en directe i amb públic al bell mig de la plaça del Vi de Girona i va comptar amb un convidat molt especial, l’actor Francesc Orella, més conegut com el Merlí de la sèrie d’èxit de TV3.
Per això hem decidit fer-li una entrevista a la professora Eva Díaz:

1- Com va ser que vas anar al programa?
Primer els del programa contactar en Xavier (professor de filosofia) però ell no va poder, llavors van contactar amb altres professors de filosofia però ells no volien, així que finalment van contactar amb mi.

2-Com va ser la teva experiència?
Va ser bona però estava molt nerviosa perquè no sabia el que em preguntarien.

3-Què vas pensar quan et van dir de fer això?
Vaig pensar que no ho volia fer. Però el meu marit em va convèncer, perquè em va dir que, si no ho feia, me’n penediria.


4-Què penses del programa Sorolls ?
Penso que està molt bé perquè és amb públic i parlen de moltes coses actuals.

5-Què et va semblar l’actor Francesc Orella ?
Em va semblar molt seriós mentre fèiem el programa, però una vegada acabat el programa em va semblar molt agradable, i molt professional.

6-Què opines de la sèrie Merlí ?
Em sembla molt bona perquè tracta moltes coses de l’actualitat.

8-Aniries l’any que ve al programa ?
Hi aniria sense pensar-ho perquè em va agradar molt.
Ainhoa i Gilenia 3r

Comentaris

Entrades populars