Entrevista al delegat de 3rA: Marc Cama

Has fet alguna cosa de moment com a delegat?
Encara no, però òbviament que tinc pensat exercir la meva feina quan em toqui.
Creus que serveix d’alguna cosa la feina com a delegat?
Sí, perquè la classe ha de tenir un representant, que ha de complir uns requisits.
Et vas presentar voluntàriament o et van triar?
Em vaig presentar voluntari juntament amb altres persones i per vots em va tocar.
Quines tasques tens com a delegat?
Anar a reunions, representar la classe, dir el que pensen, etc.
A quin tipus de reunions vas? Qui hi acudeix?
De moment no he anat a cap reunió, però segurament hauré d’anar a parlar 
sobre algun tema en concret amb altres delegats i professors.
Creus que els delegats haurien de fer alguna feina més?
Netejar la classe perquè així practico, ja que de gran vull ser escombriaire. 
 
Carlota i Aroa 3r

Comentaris

Entrades populars