Entrevista a una professora nova: la Gemma del Cid

Entrevistem una altra professora que ha arribat fa poc al centre, la Gemma del Cid, que substitueix la Maria, que, al seu torn, substituïa la Isabel. 
1-Què et sembla l'institut? 
Aquesta escola m’agrada molt, veig que és una escola molt diferent a totes les que estat, per les vistes que s’agraeixen molt. Hi ha molt bon ambient.

2-Ets sents còmoda a l’institut?
Em sento molt còmode i a més m’han rebut molt bé, tant els professors com els alumnes

3-Quina és la teva filosofia d’aprenentatge? 
Doncs la meva filosofia aprenentatge és que no tothom aprèn igual. N'hi ha alguns que són molt visuals i d’altres, auditius.

4-Havies treballat en algun altre institut?
Sí, he treballat quatre anys a un institut de psicopedagoga i ambientadora de l’escola i després he treballat a dos instituts; un era PFI, programa de garantia social, per als alumnes que no han acabat l’ESO. També he estat en un institut de Santa Coloma.

5-Tens bona relació amb els professors?
Si, per ser nova i portar només unes setmanes, la veritat és que m’han acollit molt bé. Agraeixo que als matins vinguin amb un somriure.

6-Sempre has volgut ser professora?
No sempre he volgut ser professora. De ser, no ho sóc exactament; sóc més la psicòloga del centre, però sí que m’agrada molt és vocacional.

7- Com és la teva relació amb els alumnes?
La relació és bona; la veritat és que jo sóc molt simpàtica i sincera.

Ainhoa i Gilenia 3r

Comentaris

Entrades populars