Entrevista a Jordi Partal, professor de música nou al centre

Entrevistem un altre professor que ha arribat fa poc al centre, en Jordi, que substitueix la Mercè Casamajor.

1-Què et sembla l'institut?
Em sembla que esta bé, perquè he vist que tenen projectors, ordinadors i això per treballar esta bé.

2-Ets sents còmode a l’institut? 
Fa quatre dies que estic aquí... Còmode, còmode... A poc a poc em vaig adaptant.

3-Quina és la teva filosofia d’aprenentatge?
La meva filosofia és que com s’aprèn millor és amb pràctiques.

4-Havies treballat algun altre institut?
Sí, havia treballat a l’institut d'Arenys de mar, però era una pràctica.

5-Tens bona relació amb els professors?
Sí, la veritat és que sí.


6-Sempre has volgut ser professor?
Sempre he volgut ensenyar.

7- Com és la teva relació amb els alumnes? 
He de conèixer, saber com va tot i no podria dir que sigui gaire una relació; no és el mateix que parli jo que no pas
un altre professor que porta més temps aquí.

Ainhoa i Gilenia 3r

Comentaris

Entrades populars