Entrevista a en Quim, professor de biologia

Entrevistem un altre professor nou: en Quim Ferrer, el substitut de la Dolors Pujolràs.


-Quina edat tens?
Tinc 33 anys.

-Per què vas elegir ser professor?
Perquè m’agrada ensenyar.

-Per què de naturals?
Perquè aquesta matèria sempre m’ha provocat molta curiositat.

-Què és el més complicat i el més fàcil d'aquesta professió?
El més complicat és fer classes interessants per als alumnes, i el més fàcil, transmetre els coneixements.

-Si no fossis professor, què t'hagués agradat ser?
M’hagués agradat ser tècnic de medi ambient.

-Tens alguna anècdota?
No, cap.

-Quants anys portes treballant de professor?
Porto un any.

-Què t'agrada fer en el temps lliure?
M’agrada practicar esport, passar temps amb la família i realitzar sortides i excursions.

-Et va ser fàcil començar a fer classes?
Sí, perquè ja tenia experiència prèvia.

-Què en penses, d'aquesta entrevista?
Està ben pensada.

Núria i Anna 3r

Comentaris

Entrades populars