El triatló: una disciplina esportiva molt completa

En aquest article parlarem de què és un triatló, com preparar-se per participar-hi i explicaré el meu punt de vista sobre aquest esport.
El triatló és una prova esportiva que consta de tres segments que se succeeixen sense pauses, que són la natació, el ciclisme i la cursa a peu, configurant el conjunt de totes aquestes parts com un tot. 
Un dels requisits que necessites per seguir aquest plàning és estar familiaritzat amb la pràctica esportiva, perquè, si comences de zero, és probable que després de la primera setmana no et puguis ni moure dels cruiximents que tinguis per tot el cos.
També és igual d’important conscienciar-te que hauràs d’entrenar entre cinc i sis dies a la setmana, alternant els exercicis de les tres modalitats diferents. Si ets una persona a qui li agrada realitzar esport a diari no serà cap problema, a més, pensa que gran part dels entrenaments els pots realitzar a l’exterior i en companyia.
Des del meu punt de vista, el triatló és l’esport més complet que hi ha hagut mai. Jo no he fet cap triatló, però moltes vegades vaig en bicicleta molt lluny i ja cansa prou, i després me’n recordo que els triatletes fan el que jo faig, més nedar i córrer. Crec que per guanyar i arribar a les teves metes has de tenir la consciència que et pots superar a tu mateix.

ROBERT GÓMEZ  3r

Comentaris

Entrades populars