Entrevista a una alumna de l'aula d'acollida: Sharona van Es

1. Com et dius?
Em dic Sharona van Es.
2. D’on ets?
D’Holanda.
3. I quants anys tens?
Tinc 14 anys.
4. Quin dia vas arribar aquí a Catalunya?
12 d’agost de 2016.
5. Ja parles Català?
Sí, una mica. però no entenc tot.
6. Per què has vingut aquí?
Per què als meus pares els agrada Espanya, i era un somni per a ells viure aquí.
7. T’agrada estar aquí? I què t’agrada més d’aquí?
Sí, m’agrada més la natura i quedar amb els meus amics.
8. T’ha costat adaptar-te?
Una mica si, perquè no parlava ni castellà ni català.
9. Has fet amics?
Sí, i molts venen d’un altre país.
10. Estàs aprenent algunes coses de les classes?
Sí, entenc moltes coses perquè ja fa un any que visc aquí.
11. Com et sents a l’aula d’acollida? I t’agrada la professora?
Em sento bé i tinc amics a la classe i parlo amb ells.
M’agrada la professora molt.

Sharona i Melissa 3r

Comentaris

Entrades populars