Entrevista a una alumna de l'aula d'acollida: Melissa Manzanares

Al llarg d'aquest tercer trimestre, us anirem presentant els alumnes que formen part de l'aula d'acollida aquest curs 2017-2018.
Per tal que ens aneu coneixent més bé, doncs, anirem fent entrevistes a tots els alumnes nouvinguts. Comencem per la Melissa:

1. Com et dius?
Em dic Melissa Manzanares.
2. D’on ets?
D’Hondures
3. I quants anys tens?
Tinc 16 anys.
4. Quin dia vas arribar aquí a Catalunya?
Vaig venir el dia 10 d’octubre de 2017.
5. Ja parles català?
Entenc una mica quan les persones parlen en català. Però costa molt entendre’ls.
6. Per què has vingut aquí?
Per estudiar i ajudar la meva família.
7. T’agrada estar aquí? I que t’agrada més d’aquí?
Sí. El que m’agrada més d’aquí és la platja.
8. T’ha costat adaptar-te?
Sí, una mica.
9. Has fet amics?
Sí.
10. Estàs aprenent algunes coses de les classes?
Si, i algunes classes m’agrada molt.
11. Com et sents a l’aula d’acollida? I t’agrada la professora?
Bé, m’agrada la professora.

Sharona i Melissa 3r

Comentaris

Entrades populars