Entrevista a la ballarina Julie Tartaglia, que porta la dansa a 3r

Entrevista a Julie Tartaglia, ballarina que està impartint els planters de dansa per als alumnes de 3r. 

1. Quant temps fa que balles?
Vaig començar amb 13 o 14 anys ballant hip-hop, fins ara, que tinc 31 anys.

2. Què és el que més t’agrada ballar? 
Ara mateix, dansa contemporània barrejat amb hip-hop; molt físic

3. T’agrada fer aquest projecte amb l’institut? 
Sí, m’agrada molt, és un repte bastant gran perquè sou molts, però m’agrada molt compartir això amb vosaltres.

4. Per què vas escollir aquest ofici? 
Perquè crec que és important viure la vida fent el que t’agrada; llavors a mi m’agrada molt l'art, ballar i veig com una sort el fet de poder treballar d’això.

5. Com creus que sortirà el vídeo? 
Espero que bé; confio en vosaltres.

6. Quin objectiu tens amb aquest projecte? 
Que aprengueu a ballar una mica; i que us divertiu també, és clar.

7. Quines expectatives tenies d’aquest projecte? 
Que seria una mica complicat però que sortiria bé.


8.Tornaries a fer aquest projecte? 
Sí, sense cap dubte.

Gilenia i Ainhoa 3r

Comentaris

Entrades populars