Sharona a l'escenari

Una alumna de tercer, la Sharona van Es, durant les activitats del dia de Sant Jordi, va fer un ball al teatre de Sant Feliu de Guíxols. Parlem amb ella per conèixer quines van ser les seves impressions.
 
Quina cançó vas ballar?
“Lie” i “Boy meets evil”, de Bts.
 
Com es diu l’autor d’aquesta cançó?
Es diuen Jimin y J-Hope
 
Per què et vas decidir a ballar aquesta cançó a l’escenari?
Perquè m’agraden les cançons i també per la lletra.
 
Et va costar aprendre el ball d'aquesta cançó?
Un xic sí, perquè alguns passos no em sortien i pensava que no l'acabaria fins al final.
 
Quant de temps et va portar aprendre el ball?
Crec que eren dues setmanes per aprendre'm el ball, però també he hagut d'adaptar el ball al passos fàcils.
 
Portes ballant molt de temps?
Ja he ballat abans. Fa 5 anys. Però ja no ballo.
 
Et vas posar nerviosa abans de l’actuació?
Si, moltíssim, però vaig parlar ambla meva mare i em va calmar.
 
Com creus que et va sortir l’actuació?
En realitat… molt malament. Però molta gent em va dir que es va quedar flipant. I això em va fer feliç de nou, perquè estava decebuda.
 
Creus que a la gent li va agradar?
Quan era al vestuari, una amiga em va dir per Instagram que em va sortir bé;  això significava que no em va sortir tan malament...!
 
Valeria 3r

Comentaris

Entrades populars