La Mireia i en Pau, guanyadors del concurs de millor professor 2018

Entrevistem els dos professors guanyadors del concurs de millor professor que es va fer durant la celebració de Sant Jordi 2018.

MIREIA MATOSES

1. Quina va ser la teva reacció al saber que havies de venir a aquest institut?
Al principi va ser de por perquè visc a 5h de Sant Feliu, no sabia ni el que era Sant Feliu. Vaig vindre molt angoixada perquè vaig vindre sola i desprès ha sigut meravellós.

2. Et vas trobar el que t’esperaves?
Em vaig trobar molt més de que m’esperava. No sabia que anava a estar tan a gust, ser tan estimada i estimar tant i que anava a ser un dels millors anys de la meva vida.

3. T’agrada estar en aquest centre?
M’encanta estar aquí; sóc molt feliç.

4. Canviaries alguna cosa?
M’ha anat tan bé, que no puc canviar res.

5. Hi ha molta diferència amb la resta d’instituts on has estat? Per què?
Només he estat en un altre institut i si que hi ha diferència perquè aquest és molt petit i ens coneixem tots i és com una família.

6. Et quedaries aquí més anys?
Sí, em quedaria aquí molts més anys

7. T’esperaves guanyar el premi de millor professor, al ser nova?
No. I va ser una alegria enorme i sobretot m’ha animat a seguir fent la meva feina.

8. Què se’t va passar pel cap, quan t’ho van dir?
Que jo no era la millor professora... perquè hi ha molts més professors més bons però que estava fent bé les coses, perquè els alumnes m’estimen.

9. Et va agradar la sensació?
Sí, em va agradar moltíssim.

PAU PAGÈS

1. Quina va ser la teva reacció al saber que havies de venir a aquest institut?
Doncs quan em van dir que havia de venir a aquest institut, com que és el primer, em va fer bastanta il·lusió. I també perquè era un lloc al costat del mar, que a mi m’agrada molt.

2. Et vas trobar el que t’esperaves?
Com que és el primer lloc on treballo, no ho he pogut comparar; llavors no tenia cap perspectiva de com seria i no m’esperava res... i això ha sigut bo, perquè m’ha agradat molt.

3. T’agrada estar en aquest centre?
Sí, m’agrada molt. El que passa és que visc una mica lluny (Banyoles) i el desplaçament se’m fa cansat.

4. Canviaries alguna cosa?
He estat poc temps i, com que no tinc gaire experiència, m’he concentrat molt en els meus grups i les meves classes i m’agradaria conèixer més l’institut i l’equip directiu, el claustre docent… per després poder proposar però de moment està bé.

5. Hi ha molta diferència amb la resta d’instituts on has estat? Per què?
No he estat a cap institut més.

6. Et quedaries aquí més anys?
Si no fos pel desplaçament que haig de fer, sí.

7. T’esperaves guanyar el premi de millor professor al ser nova?
No, gens ni mica.

8. Què se’t va passar pel cap, quan t’ho van dir?
Que el vaig guanyar perquè els alumnes de 1r em van votar perquè els pugés la nota d’un treball.

9. Et va agradar la sensació?
Sí, em va fer molta il·lusió.

Carlota 3r

Comentaris

Entrades populars