Entrevista a un alumne de l'aula d'acollida: Mahamadou Gary

1.Com et dius?
Mahamadou Gary.
2.D’on ets?
De Gàmbia.
3.I quants anys tens?
Tinc 15 anys.
4.Quin dia vas arribar aquí a Catalunya?
El 16 de febrer del 2009.
5. Ja parles Català?
Una mica.
6.Per què has vingut aquí?
Per aconseguir diners i ajudar la meva família.
7.T’agrada estar aquí? I què t’agrada més d’aquí?
Sí, m'agraden les persones i l'institut.
8.T’ha costat adaptar-te?
No. Ha estat fàcil.
9.Has fet amics?
Sí, molts.

10. Estàs aprenent algunes coses de les classes?
Sí, moltes coses, perquè quan vaig venir aquí no sabia ni com es deia "hola" en català ni en castellà.
11.Com et sents a l’aula d’acollida? I t’agrada la professora?
Bé, m’agrada el professora i els alumnes que hi ha.



Sharona i Melissa 3r

Comentaris

Entrades populars