Entrevista a Pau Pagès

En Pau Pagès és un professor que ha vingut aquest curs a substituir en Josep Maria Torrent, que es va jubilar al març. 
Això d'en Pau ha estat arribar i moldre. És un professor tan popular i tan estimat que, en tan poc temps, ja ha estat escollit millor professor del centre. 
Per aquest motiu, li publiquem dues entrevistes. Una d'individual, que és la que teniu a continuació, i una segona, en una altra entrada del blog, conjuntament amb la Mireia, que ha estat escollida millor professora.

1. Com et dius?
Pau Pagès.
2. Lloc de naixement ?
Banyoles
3. A què et dediques actualment?
Professor de biologia
4. T’agrada la feina que fas?
Sí.
5. Et consideres una persona feliç?
Sí.
6. Explica’m un fet feliç de la teva vida
Tenint en compte que soc professor i m’agrada molt aquesta feina, poder dedicar-me a una cosa que m’agrada molt i que em porta també a mi a aprendre; també m’agrada molt la biologia i m’agrada i crec en la educació... i, al poder-ho ajuntar, em fa molt feliç
7. Com recordes la teva joventut?
No me’n recordo gaire, però va ser un període de canvi i vaig passar moltes etapes. Fins que no vaig arribar a batxillerat, no vaig veure les coses clares. Llavors vaig canviar el xip
8. Penses que els joves d’ara han perdut els valors?
No crec que hagin perdut valors. Ara tenen uns valors diferents, ja que els valors són una cosa molt personal.

Míriam, Daniela i Robert 3r

Comentaris

Entrades populars